Ürünlerimiz tüm Türkiye'ye en taze şekilde korumalı olarak gönderilmektedir.
Üyemiz olarak vereceğiniz 49TL üzeri siparişleriniz de Kargo Bedava!
Bugün saat 16:00’a kadar vereceğiniz siparişler bugün kargoya verilecektir.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Siparişim sıcak hava koşullarından etkilenir mi?
Siparişinizde sıcak hava koşullarından etkilenecek ürünler varsa koli içinde ayrıca ısı yalıtım torbaları ve -30 derece buz aküleri ile birlikte gönderiyoruz.

2. Ürünlerin dayanma süresi nedir?
Çikolata, Lokum, Ezme, Cezerye, Akide Şekeri Çeşitlerimiz : 3 ay
Meyve Tatlıları : 1 ay
İrmik Helvası : 1 hafta

3. Ürünleri saklama koşulları nelerdir?
Lokum, Ezme, Cezerye, Akide Şekeri çeşitlerimizi serin ve kuru bir ortamda, Meyve Tatlıları ve Helva çeşitlerimizi ise buzdolabında muhafaza ediniz. Çikolata Muhafaza Şartları: Serin ve kuru yerde +18, +22 derecede muhafaza ediniz Güneş ışığı ile doğrudan temastan kaçınınız.

4. Sipariş verirken Üye kaydı olmam gerekiyor mu?
Web sitemizde üye kaydı olmadan da siparişinizi verebilirsiniz. Üyelik zorunlu değildir.

5. Nasıl sipariş veririm?
Web sitemiz üzerinden ürünleri sepete ekleyip sitenin sağ üstündeki sepet & ödeme butonuna tıklayıp 3 aşama sipariş verebilirsiniz. Web sitemizin en üstündeki veya sol taraftaki telefonları arayarak sipariş verebilirsiniz. Ayrıca bizim sizi aramamızı istiyorsanız sitemizin sol alt kısmındaki biz sizi arayalım kutusuna adınızı ve telefonunuzu yazıp gönder tuşuna tıklamanız yeterlidir. En kısa sürede müşteri temsilcimiz sizinle irtibata geçecektir.

6. Ürünler taze mi?
Ürünlerimiz günlük olarak üretilmektedir. İrmik helvası gibi ürünler ise gönderimden birkaç saat önce üretilmektedir.

7. Ürünlerde katkı maddesi var mı?
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının iznine tabi gıda katkı maddelerinden kabul edilen miktarda kullanmaktayız.

8. Ne zaman elime ulaşır?
Siparişiniz, saat 17.30'dan önce ödemenizin onaylanmasından sonra gün içerisinde kargoya teslim edilecektir. İllere göre 1 ila 3 gün arasında teslimat yapılmaktadır. İllere göre teslimat sürelerini Gönderim ve Teslimat Bölümünden kontrol edebilirsiniz.

9. Ödeme ve Kargo seçenekleri nelerdir?
Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, PayPal, Havale/EFT ve Kapıda Ödeme yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz. MNG Kargo ile ÜCRETSİZ gönderim yapmaktayız.

10. Kredi kartı ile ödemelerde kart bilgilerim güvence altında mı ?
Evet , kredi kartı kullanımlarınız SSL sertifikası ile güvence altına alınmıştır. Biz dahil hiç kimse kart bilgilerinize ulaşamaz. Çünkü ödeme aşamasında bankaya gönderilen bilgiler sisteme kayıt edilmemektedir. Sistemimiz %100 güvenli çalışmaktadır.

11. Hediye gönderimi nasıl yapılıyor?
Fatura adresine kendi bilgilerinizi, Kargo adresine ise hediye göndermek istediğiniz kişinin bilgileriniz yazdığınız takdirde; fatura kesiliyor ve bizde kalıyor. Hediyeniz ise irsaliye ile gönderilmektedir. Faturayı ayrıca adresinize karşı ödemeli gönderebiliriz.

12. Hediye paketi nasıl hazırlanıyor.
Büyük bir titizlikle ve kaliteden asla taviz vermeyecek şekilde paketlenmektedir. Ayrıca sipariş aşamalarında kargo seçeneği bölümünde "siparişle ilgili bir notunuz varsa yazın" kısmına hediye notunuz varsa yazabilirsiniz.

13. Zamanlı gönderim yapabilir misiniz?
Zamanlı gönderimlerde; göndermek istediğiniz tarihi kargo seçenekleri kısmında "siparişle ilgili bir notunuz varsa yazın" kısmına yazabilir veya müşteri hizmetlerimize bildirebilirsiniz.

14. İnternet üzerinden ödeme yapıp başka bir adrese hediye gönderebilir miyim?
Fatura adresine kendi bilgilerinizi, Kargo adresine göndermek istediğiniz kişinin bilgilerini yazarak ödeme yapabilir, hediye gönderebilirsiniz.

15. Diyabetik tatlı çeşitleriniz var mı?
Henüz diyabetik ürün çeşitlerimiz bulunmamaktadır.

16. Helal sertifikanız neden yok?
Hacı Şerif kendine has 76 yıllık tecrübesi ile ürettiği lokum, helva ve çikolata gibi ürünlerinin formüllerinin 2. kişilerle paylaşılmaması adına sertifika başvurusu yapmamaktadır. Ayrıca Hacı Şerif'in ilkesi olan "Kendi Çocuklarımıza Yedirmediğimiz Hiçbir Ürünü Satmıyoruz" cümlesinin tabanında ise kesin kural olarak "islami koşullara uygun üretim" yatmaktadır. Bir gıda firması olarak Belgeden değil ALLAH'tan korkmak gerekliliğinin bilincindeyiz.

17. Şikayetlerimi Nasıl Bildirebilirim?
Firmamız her zaman en iyiyi hedeflemekte ve siz değerli tüketicilerimizi her zaman daha iyiye ulaşmak için dinlemektedir. Firmamız ile ilgili her türlü şikayetlerinizi bize bildirmeniz size dolayısı ile bize katkı sağlayacaktır. Şikayetlerinizi bilgi@haciserif.com adresine veya telefon ile bildirebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri